Portal FAQ FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Użytkownicy Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Aplikacja na Smartfony/Smartwatche "Alzheimer - where a
Autor Wiadomość
matis_l@tlen.pl

Wysłany: 2016-05-01, 18:51   Aplikacja na Smartfony/Smartwatche "Alzheimer - where a

Witam,

w sieci i w telewizji można natknąć się na wiele przypadków zaginięcia osób z chorobą Alzheimera. Poruszony tymi historiami pomyślałem, że fajnie by było, gdyby istniała aplikacja wspierająca osoby dotknięte demencją. Jako, że jestem programistą to postanowiłem zająć się stworzeniem takiej aplikacji, która mogłaby zostać zainstalowana na Smartfonach lub zegarkach nowego typu (tzw. smartwatch). Taka aplikacja mogłaby pełnić funkcję elektronicznego nieśmiertelnika (zawierałaby podstawowe dane osobowe i numery telefonów do bliskich osób). Ponadto korzystając z funkcji GSM czy GPS umożliwiałaby lokalizację zagubionych osób. Oczywiście w przypadku urządzeń z modułem GSM aplikacja umożliwiałaby automatyczne wysyłanie SMSów w sytuacji, w której pacjent oddalił się zbytnio od domu (oczywiście współrzędne domu i maksymalna odległość byłyby w pełni konfigurowalne).
W przypadku zebrania odpowiedniej kwoty założę fundację i przeleję całość na cele statutowe fundacji.Jako, że z zawodu jestem programistą mogę cały wesprzeć realizację projektu własnymi siłami. Zbiórka ma na celu udostępnienie tej aplikacji za darmo każdemu zainteresowanemu oraz udostępnienie kodu źródłowego dla wszystkich (każdy będzie mógł rozwijać ten projekt). Kwotą docelową jest 1000 USD (czyli około 4000 zł).

W celu zbiórki pieniędzy na realizację w/w celów założyłem projekt na portalu generosity.com:
https://www.generosity.co...imer-where-am-i

Jeśli podoba Ci się ten pomysł kliknij "lubię to!" na facebooku:
https://www.facebook.com/...30861746938601/